Ruilen en retouren binnen 14 dagen
Bij UPPIES is het altijd mogelijk om het artikel binnen 14 dagen na ontvangst retour te sturen. Je kunt natuurlijk diverse redenen hebben voor het retourneren van een artikel. Daarom vragen wij altijd om ons retourformulier zo volledig mogelijk in te vullen. Onze medewerkers weten dan precies wat er met je bestelling moet gebeuren. De klant is verantwoordelijk voor de retour zending en draagt dus ook de kosten.
Bij elk product staan de ruil-en retourvoorwaarden vermeld onder de tab “extra informatie”.
- Download het bovenstaande formulier en print deze uit of gebruik het formulier dat in het pakket zit.
- Vul het formulier zo volledig mogelijk in.
- Voeg een kopie van de aankoopfactuur bij in de doos
- Het retourformulier kan samen met de factuur in de doos gestopt worden.
- Plak de doos zorgvuldig dicht.
- Vul de Retourprocedure in.
- Breng de doos bij een verzendpunt bij jou in de buurt.
- Bewaar het track & trace nummer tot wij contact hebben opgenomen voor de volgende stappen.
Bestaat je bestelling uit meerdere deelleveringen dan gaat de termijn van 14 dagen pas in na levering van het laatste product. Zodra je het artikel naar ons terugstuurt zijn de verzendkosten voor je eigen rekening.
Wanneer je de bestelling wilt annuleren zal het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten van de heenzending van de bestelling door ons binnen 14 dagen teruggestort worden. Deze termijn start op het moment dat je aangeeft een artikel retour te gaan sturen.
Tevens is het mogelijk om binnen 14 dagen na aankoop je bestelling te retourneren of te ruilen in onze winkel.
Je ontvangt zo snel mogelijk en uiterlijk met 14 dagen het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten van de heenzending retour. Je wordt altijd per e-mail op de hoogte gehouden betreffende de status van het geretourneerde artikel.
- Artikelen mogen enkel binnen 14 dagen na ontvangst retour gestuurd worden.
- In gebruik genomen voedingsartikelen kunnen niet retour gestuurd worden.
- Stuur de artikelen compleet (inclusief alle toebehorende items bij het artikel) retour in de originele staat en, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking.
- Bij beschadigde of incomplete artikelen zijn wij genoodzaakt om kosten in rekening te brengen.
- Daarom adviseren wij je om te allen tijde de geleverde toebehoren te bewaren.